Potions, schoolboeken, snoepverpakkingen en andere objecten uit de wereld van Harry Potter.
Bedankt. vandaag de 2de laag gegeven en morgen eventueel een 3de moest het nodig zijn. Daarna volgt de staart.Madelijn schreef:Het ziet er echt zo mooi uit! Ben benieuwd naar de 'staart' ook
Mooie kleur! Ben benieuwd wat de kleur in het echt gaat zijn ^^kenneth schreef:De 3de laag zit erop. hij is iets donkerder dan op de foto. volgende werken zijn normaal voor binnen 4 weken dan wil ik hem ook af hebben.
Bedankt ik zou hem willen meenemen naar elfia dus als je daarheen komt zal je hem misschien zien en anders is het op de fieldtrip.Legilimens schreef:Mooie kleur! Ben benieuwd wat de kleur in het echt gaat zijn ^^kenneth schreef:De 3de laag zit erop. hij is iets donkerder dan op de foto. volgende werken zijn normaal voor binnen 4 weken dan wil ik hem ook af hebben.
Ik ga inderdaad naar de Elfia! Dat is gelukkig minder lang wachten dan de Field Trip haha xDkenneth schreef:Bedankt ik zou hem willen meenemen naar elfia dus als je daarheen komt zal je hem misschien zien en anders is het op de fieldtrip.Legilimens schreef:Mooie kleur! Ben benieuwd wat de kleur in het echt gaat zijn ^^kenneth schreef:De 3de laag zit erop. hij is iets donkerder dan op de foto. volgende werken zijn normaal voor binnen 4 weken dan wil ik hem ook af hebben.