Ik heb besloten om volgend jaar als hagrid naar haarzuilens te gaan. Ik heb het een en ander geregeld voor volgend jaar.
First and foremost is het grootste probleem erg letterlijk. Mijn lengte moet ongeveer vijftig cm de lucht in... Dat word stelten dragen... Deze heb ik gevonden, om ze te huren. Met de stelten die ik nu geregeld heb word ik 56 cm langer.
Tweede probleem is de omtrek. Hagrid is nogal fan van eten, en zn buik is daar maar al te goed getuige van. Ik zelf heb die natuurlijke vulling niet, dus daar moest ook Wat op gevonden worden. Een foam word Al snel erg erg warm, Wat, afhangend van het weer geweldig goed en slecht kan zijn. Schuim/foam houd veel stilstaande lucht vast en isoleert dus erg. Om het erge zweten tegen te gaan ging ik op zoek naar wen ander materiaal dat sterk, makkelijk bewerkbaar en niet Al te isolerend is. Hier kwam ik uit op kippengaas. Licht, niet isolerend en redelijk makkelijk te bewerken. Aan de voorkant een laagje katoen voor ietwat meer zachtheid, eensgelijks op de plekken waar mijn armen vaak zullen hangen.
Het kostuum zelf heb ik werkelijk nog geen idee over, eerst maar eens het bodysuit maken